יום חמישי, 7 בינואר 2010


נתחיל ב"הימנון" לתל אביב, מאת עופר ניסים (k.i.n.g)

Straight to the open sea
Right where my eyes can see
I'm diving
To the memories you gave me
And when the night time comes
There is no place around this earth
That could make me feel like i do


I got my heart so broken here
Went through the happiness and fears
It only takes one ocean clear
I could never leave
Into the life of bitter sweet
Into the magic of the streets
I could never leave
I could never leave
Tel aviv

אחריי שסיימנו עם זה(כולכם,בטוח,אומרים לעצמכם,"מהההה?"אבל אני מניחה שהתרגלתם...) אעדכן :
אתמול לקחתי חופש מהעבודה באחד מהתירוצים המקוריים שהמצאתי אי פעם. אמרתי לבוס שלי שאני הולכת לחדש את הפספורט האמריקאי שלי ושזה לוקח שעות ושתקעו לי את זה בדיוק באמצע היום ככה שאני לא יכולה לעבוד לא בוקר ולא ערב.
אבל האמת היא שנסעתי עם מאמא ליום כייף , ובאמת, היה כייייף .
יצאנו מהבית ב8 וחצי, הגענו לת"א והתחלנו בארוחת בוקר שווה ביותר במקס ברנר ברוטשילד.
חביתת ירק (מעולה), עם כל מיני סוגים של לחמים, ממרחים , סלט ירוק טרי,אני לקחתי שייק לימעונענע ברד מעולה, ואמא לקחה שייק מנגו,קינמון ודבש הווורס. ואני אפילו לא אוהבת מנגו.
לקינוח יוגורט עם פירות, שבבי שוקולד ורוטב שוקולד חם. מממ יאמ.
+ קפה & משקה שוקולד טהור TOGO .

(חולצת תחרה יד שנייה, חצאית מ'בלאגן",אקס' מחנויות מגוונות, ג'קט דמוי עור מאיביי, מוקסינים מארגנטינה, תיק מסטוצ'י, אודם וורוד צועק חדש, מאוהבת בו לגמרי חח )

אוקיי, אז אחרי שהבטן נרגעה, שמנו פעמינו לרחוב אלנבי, עשינו קנייה חביבה בסטוצ'י ובזוייה, סיבוב בשוק הכרמל, בשוק בצלאל, קינג ג'ורג', ולהלן התוצאות:

חולצה של אירית, גב פתוח. העיגולים הקטנים האלה זה כמו פנינים. 30 ש"ח, שוק בצלאל.
טוניקה ג'ינס, 30 ש"ח, זוייה.
עליונית, 30 ש"ח, זוייה.
שמלה, 30 ש"ח, סטוצ'י .
טוניקת פייטים (היא כמו שמלה עליי חח), 30 ש"ח, זוייה.

טייץ עם הדפס ג'ינס. רציתי להזמין בול אבל בול , בדיוק, אחד לאחד, זהה לגמרי, מאיביי ב50 ש"ח. וכמה זה עלה לי? בלי לחכות למשלוח ובלי בלגנים? 20 ש"ח. זוייה.
ג'ינס גבוה שקניתי באילת והייתי צריכה להחליף מידה (34!!!!!!!!!!!!!!!), יצא באילת 163 ש"ח. בתכלס, 200. מהקולקציה החדשה. הצבע שלו בכלל לא כמו בתמונה. הוא כחול כהה כהה כהה ממש.
דרך אגב, היחס של המוכרים בזארה ברמת אביב פשוט מזעזע. מ ז ע ז ע .


טייץ דמוי עור,30 ש"ח. סטוצ'י.


בקיצור יצאתי ממש מרוצה. ואם נזק קטן ביותר. זאת אומרת, אמא יצאה עם נזק קטן ביותר (:

היום בבוקר התעוררתי לארון עם פריטים חדשים, ואיך לא, הייתי חייבת ללבוש לפחות חלק מהם :

(טייץ דמוי ג'ינס מזוייה, חולצה עם מחשוף בגב בצבע טורקיז מהמם שבכלל לא יצא בתמונה, עליונית מזוייה, שרשרת מדיווה, שעון מתנה מאבא, נעלי בובה בנות כמה שנים מגלי אם אני זוכרת נכון, אודם וורדרד חדש, תיק מסטוצ'י).


נשארו רק עוד שתי שבתות לגיוס.
שיהיה אחלה סופשבוע...




4 תגובות:

Zoey אמר/ה...

ואו הג'גינג מזויה פשוט מדהים !! ועוד ב20.. אחת המציאות
איזה הזוי שבזארה מוכרים כאלה ב200

אנונימי אמר/ה...

דברים מדהימים... אפשר את המספר באלנבי של שתי החנויות האלה?

maayan אמר/ה...

zoey, תודה רבה !! (:

אנונימי, תודה! את המס' של זוייה אני לא זוכרת, המספר של סטוצ'י זה אלנבי 78 . עקרונית אם את בסטוצ'י, את חוצה את הכביש והולכת לכיוון קינג ג'ורג' את תעברי על פני החנות.

לינוי אמר/ה...

אני ממש אוהבת את הטייץ דמוי ג'ינס!
ראיתי אותו לפני כמה שבועות בתחנה המרכזית בת"א, אבל בתור החיילת המסכנה שהייתי ממש לא היה לי תקציב לכלוםםם ...