יום שני, 30 בנובמבר 2009

black and white- num 2#


אין לי יותר מדי להגיד ... כנראה משום שאתמול בלילה כתבתי פוסט ...
לא שבו אמרתי הרבה חחח ...
בכל מיקרה הנה לכן האאוטפיט היום לעבודה ...




לבוש: טייץ דמוי עור וג'קט דמוי עור מאיביי, שעון קסיו, מגפיים מטוגו משנה שעברה, חולצת תחרה יד שניה, טוניקה לבנה ממנגו (חרשתי עליה בטירוף), שרשרת זהב שם וגורמט של אמא שאבא קנה לה בדיוטי פרי, תיק משינקין,שיער שלא התסדר....

+ האאוטפיט שלבשתי בעבודה (העליונית והגופייה מהחנות)

יש לי רעיון!
אני אחת שלובשת בגדים ליציאה פעם-פעמיים-שלוש מקסימום! וזאת הסיבה גם שאני קונה בגדים אך ורק בזול ..
בכל מיקרה, כבר הרבה זמן שבא לי איזה גופיית פייטים מגניבה (מקורית ממש טחח) ופשוט ניראה לי מיותר לקנות כי אני אוציא איזה 100 ש"ח, אלבש פעם אחת ובזה זה יגמר.
היום הביאו אלינו לחנות כל מיני חולצת פייטים (להלן החולצה שעליי שנידלקתי עליה)... אם עובדת בחנות קונה בגד מהחנות במקום לשלם זה יורד לה מהמשכורת. חשבתי לי, אולי אקח את הגופייה אלבש אותה ליציאה, לא אוריד את הטיקט, יום ראשון אחזיר אותה לחנות ... אני יודעת, לא כל-כך אתי , ולא כל-כך לעניין ... אבל נו ... זה מפתה.
ככה יוצא שאני לובשת ליציאה אחת את הגופייה המדוברת ב0 ש"ח.

ייעוץ, תלונות וחוויות אישיות דומות מישהו ??

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את מה שלבשת! (:
אבל מה שלבשת בעבודה טיפה שחור מידי (אולי זה בגלל התמונה..)
בקשר לדילמה, עשיתי את זה פעם זה לא כזה נורא, אבל ניראה לי שליציאה בערב אם את מעשנת/יעשנו עליך/ ישפך עליך משו זה יהיה קצת בעייתי..

אנונימי אמר/ה...

לגבי הדילמה שלך..זה אכן לא אתי בעיניי לקחת מהחנות ולהחזיר..עיזבי אפילו לא אתי- יהיה לך נעים מול שאר העובדים\מנהלים? :)

מה שכן כשאני בדילמות שכאלה מה שאני אומרת לעצמי זה- את הרוב הבגדים אני קונה בחכמה ובמחירים מאוד שווים (גם,כמוך, אוהבת לא לחזור על הופעות יותר מדיי..) אז פעם בהרבה זמן לא נורא אם אקנה משהו שבגדול לא נראה לי שכ-ז-ה שווה את מחירו(כל עוד כמובן אין איזו הגזמה מטורפת במחיר).
תתחדשי(? :))

maayan אמר/ה...

האמת שהיא מהקטע של 'נעים מול שאר העובדים/מנהלים' ממש לא אכפת לי ...
כי תכלס עובדת אחת כבר עשתה את זה, וואלה מהמנהל ממש לא אכפת לי,אני לא הורסת את החולצה או מכתימה אותה או שום דבר כזה...
אני לובשת את החולצה ערב אחד מאווררת אותה בחוץ ומחזירה.

אמממ ניראה מה אחליט .... (:
אמא שלי לא הייתה בעד חח

אנונימי אמר/ה...

חחחח תגידי הקטע עם הגופיה נלקח בהשראה מפרק בבטי המכוערת שהיה לפני שבועיים?

אנונימי אמר/ה...

משהו אחד אני חייבת לומר לך- תורידי את מה שכתבת ואת התגובות מהבלוג, כי אם זה לא כבר הגיע למנהל שלך או לאחת העובדות- זה באמת רק עניין של זמן עד שזה יגיע!
אני לא נוהגת להגיב, אבל את ממש מתוקה ואני רוצה למנוע ממך מצב של חוסר נעימות גדול מאוד

maayan אמר/ה...

אין סיכוי בעולם שזה יגיע אליהם ... אבל תודה על הדאגה (: !

ולגבי בטי המכוערת ... אני לא רואה את הסדרה אז לא חח ... למה? היה שם קטע כזה?

SARA אמר/ה...

לאאוטפיט הראשון יש הרבה מאוד פוטנציאל אבל משהו בגופייה הלבנה לא מסתדר לי בעין

עינב אמר/ה...

היה קטע באחד הפרקים איך להנות בניו יורק בלי לשלם כסף,
והם הלכו עם בגדים יקרים ולא הורידו את הטיקט ואחרי זה החזירו אותם P:

אנונימי אמר/ה...

תגידי, איפה את עובדת? אני כל הזמן רואה שיש לכם בחנות הזאת בגדים ממש שווים!

maayan אמר/ה...

חנות שקוראים לה 'בומבה' בחדרה, ליד הקניון ...