יום שני, 16 בנובמבר 2009

פוסט מהיר


נתחיל ב"ישששששששש" ענק !
סוף-סוף הגיע הג'קט עור שהזמנתי מאיביי ! (תמורת 20$-פחות מ80 ש"ח)
האמת היא שהוא טיפ'לה גבולי בגודל (האורך של השרוולים) אבל סבבה לא קריטי...
הנה הבוק שעשיתי לו :






רואים שאני מאושרת שהוא הגיע אה?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

אני לא ממש משקיעה באיך שאני באה לעבודה כי גם ככה כשאני מגיעה אני צריכה ללבוש פריט/ים מהחנות... אז אני מנסה לבוא עם בגדים די בסיסייים שיתאימו לי עם מה שיש בחנות ...
חדל דיבורים, הנה :



טייץ דמוי עור-איביי, תיק משינקין, סריג אפור ובלייזר צמר סגול-שחור מיד שניה, שעון מאיביי, מגפיים מטוגו,צעיף מh&o.
(תזכירו לי בפעם הבא לא לחייך בכל התמונות כמו מפגרת )

ולסיום סיומת תמונה מהעבודה :




נ.ב. המצב עם החבר לא ממש השתפר... אבל כמו שאתן רואות המצב רוח כן, טיפה :)
מה שבגדים חדשים עושים....



7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

את יכולה בבקשה לתת קישור
למוכר של הג'קט מאיביי?

maayan אמר/ה...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270474426685&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

אני מודיעה שהשליחה הייתה ממש איטית! וגם הדרך התקשרות איתו בעייתית... הוא עונה אחרי כמה ימים...

אנונימי אמר/ה...

ממש תודה רבה!
ותגידי,כמה עלה לך המשלוח?
ותוך כמה זמן המשלוח הגיע?



תודה :-*

maayan אמר/ה...

היה משלוח חינם והמעיל עלה 20$.
קניתי ושילמתי ב25/10
המעיל נשלח רק ב2/11 (שזה הרבה זמן אחרי!)
והגיע היום 16/11 ....

Ofir אמר/ה...

ממש יפה הג'קט תתחדשי :)

IRISA אמר/ה...

אין טרפיה טובה משופינג.
תתחדשי המעיל מהמם!
(:

אנונימי אמר/ה...

הי מעין, ראיתי את התגובה שלך בבלוג של נעה לגבי הסריג מקאלה שמוכרים לדבריך גם בחנות בחדרה. יש סיכוי שתסכימי לומר את שם החנות?. המחיר ממש מוצא חן בעיניי :)
תודה
ענבל