יום שישי, 20 בנובמבר 2009

ממשיכים ...


החלטתי להשאיר את הבלוג ככה בינתיים.... אין מה לעשות. ככה או ככה יגיעו לכאן גם אנשים שמכירים אותי .

לענייננו:

אני וחבר שלי השלמנו סופסוף! אחרי חמישה ימים שלא ממש דיברנו הוצאנו את הכל בשיחה של שלוש שעות.
אמרתי לו כל כך הרבה דברים ששמרתי בלב ואני כ"כ שמחה שהוצאתי את הכל וכמובן שהכל נפתר.
אני מקווה שהוא באמת יקח לתשומת ליבו את כל מה שאמרתי לו, וכך גם אני לגבי מה שהוא אמר לי.
אני אוהבת אותו בכל ליבי.
והיום אני רואה אותו :)
איזה כיף שסופשבוע !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

קצת אאוטיפיטים ?

מיום רביעי :


ג'קט מאיביי, מכנסים מכיתה ט' שהצרתי (היו פדלאפון מזעזעים), אולסטאר ישנות,שעון מאיביי, חולצת בייסיק לבנה מחנות רנדומלית, תיק משינקין, צעיף מסבתא מרוקאית של חברה חח . הוא ברשותי כבר כמה שנים (:

מאתמול לעבודה ומשם לת"א.
אחותי התקשרה ושאלה אם בא לי ת"א ?
נו באמת ... לגמרי שאלה רטורית.

טישירט של מדונה (לי קופר) שנקנתה בהופעה (המעולללללה) של מדונה בת"א, ג'קט מאיביי, טייץ דמוי עור מאיביי (נקנה לפני שנה שבכלל לא חשבו על זה בארץ חח), נעלי בובה נצנצנים שמלוות אותי כבר כמה שנים (לא זוכרת היכן קניתי אותן), תיק משינקין, ושעון קסיו (שלמען האמת כבר נמאס לי לגמרי ממנו, ועוד יותר נמאס לי לראות אותו על כל יד שנייה).


אז אחרי העבודה לקחתי אוטובוס לת"א, נפגשנו בתחנה מרכזית.
תכלס המטרה הייתה מגפיים.
היו שם מגפונים שחורים שממש אהבתי בפאקינג 100 ש"ח אבל הם היו קטנים עליי (ממתי מידה 38 קטן עליי?!)
בסוף מצאתי מגפונים אחרים (טיפונת שפיציים) לא הייתי סגורה עליהם אבל כולם בערך אמרו לי שהם יפים אז יאללה :)
אז קניתי אותם, עלו 120 ש"ח ואחותי גם קנתה מגפיים ב120 ש"ח. זוללל !
תשמעו יש אחלה מציאות שם!
חוץ מיזה קניתי גם חולצת בייסיק אפורה שתמיד צריך וחצאית גבוהה שחורה (מיס אנרג'י) עם חלק דמוי עור מקדימה באמצע ומאחור באמצע. יפה לאללה. היא הגיעה גם עם חגורת ניטים דקה שחורה. 30 ש"ח חברים וחברות (:

אז זהו סה"כ.
היום אנחנו כנראה ניסע בערב לארוחת ערב באיזה מסעדה כל המשפוחה וחבר שלי היקר גם יצטרף :)
אח"כ כנראה סרט או מסיבה עם החבר וזהו עם שאר הסופשבוע נזרום...
דרך אגב, יוצאת לי שן בינה, ועלייה יש לי דלקת .
במילה אחת? כואב !
בשתי מילים? כאבי תופת.... -_-
YAY for me ...

שתהיה לנו אחלה שבת
ולסיום אני משאירה אתכם עם תמונה של חתולים מתוקים שצילמתי בחנות חיות.
כואב לראות חיות בכלוב,פשוט כואב.



4 תגובות:

Olivia אמר/ה...

נורא אהבתי את הג'קט. חבל שההורים לא מסכימים לקנות באינטרנט :(

אדוה&לימור אמר/ה...

הג'קט בהחלט רכישה מוצלחת :)
והצעיף המנומר מהמם!!

אנונימי אמר/ה...

איזה כייף שהחלטת להמשיך עם הבלוג...
אני קוראת בו תמיד...
את חייבת לגלות לנו את הסוד של סידור השיער שלך- הוא מהמם!
בתמונה בפוסט הקודם עם הג'קט מול המראה ממש ממש אהבתי אותו- גלי לנו!!!!

את מדהימה!

maayan אמר/ה...

תודה רבה!
האמת שממש אין לי 'סוד' לסידור השיער שלי... ויש לי הרבה ימי שיער גרועים חח.
בכללי יש לי יחסית הרבה שיער ואני נוטה להשאיר אותו טבעי, בתספורות מדורגות (עד מדורגות מאוד), ועם טיפונת פן מקדימה בגלל שיש לי נטייה לתלתול שם.

זהו (: